Novi Sad
16.08.2013.
07:12
Tri majke koje su se nedavno porodile u Betaniji tvrde da su njihove bebe dobile bakteriju ešerihiju koli zbog nehigijenskih uslova u porodilištu, što lekari negiraju.
  • Maza

    19.08.2013 22:18
    ...
    Za sestru, mogu da napisem da te nisam najbolje razumela.
    Ostatak budi ljubazan pa ponovo procitaj sta si napisao u komentaru na koji sam se nadovezala.
    Objasnicu ti svoje pitanja da ne bude zabune, :
    Tvoje reci ,,Ovo je samo jedan od primera a znam ih dosta,,
    A ja te pitam :,,Sta si ti tako zabrinut za zdravlje uradio povodom slucajeva koje opisujes?,,
    Ocito da znas vise primera/slucajeva, a naveo si samo jedan ( pijancenje), otuda i moje pitanje za te i takve slucajeve krsenja radne discipline, ili vec kako se zove .
    Treba da te bude sramota, zato sto pises o drugaricama koje bance do jutra, i onda ti smeta sto te pitam sta si uradio povodom toga, posto ocito imas problem sa tim sto odlaze pijane na posao ( citiram te:,,Mislim meni su te devojke drage al one nisu realno u stanju da pomažu trudnicama posle pijančenja,)
    Jos jednom, zasto nisi pozvao Betaniju ( odgovorno lice), i ,,Osobe te i te, akuserske sestre su dosle pijane na posao,,.
    ....
    Za deo u kome opisujes tvoj licni zivot,zelim da ti napisem da mi je zaista zao.
  • KM

    19.08.2013 10:28
    Za Mazu!
    Kao prvo, nisam spominjao moju sestru, koja je inac udata i majka malog deteta nego sam spominjao njene drugarice.Drugo, zasto mene treba da bude sramota?Ja ne izlazim kad radim i nikad u zivotu nisam iso mamuran a kamoli pijan na posao.One to rade jer mogu, nemaju bas neku kontrolu, manje vise rade sta hoce.Sto se tice testiranja tj zdravstvenog stanja zaposlenih brisevi se rade samo kod stupanja u radni odnos, staziranja i u vanrednim situacijama u medjuvremenu to niko nekontrolise tako da ima mesta greskama koliko hocete.A sto se tice pitanja sta sam ja uradio povodom toga pa ja sam svoju zenu vodio da se poradja u drugoj smeni :).Mada nam ni to nije puno pomoglo da ne dodje do komplikacija zbog loseg porodjaja sa stane "eminentnog"strucnjaka zbog kog moja zena vise ne moze ostati u drugom stanj!
  • verovali ili ne,

    19.08.2013 04:57
    sve je posledica devedesete godine
    Ovo se ne desava samo u NS,nego i u BGD,/citajte Blic od 18.08.2013 god, umrle bebe na rodjenj/

    Radio 021 ima vest i o tom slucajuci

    Sve su to posledice devedesetih godina,nemanja novaca, beda u svakom pogledu,

    i opet se ponavljaju devedesete, radikali=naprednjaci i socijalisti na vlasti
  • Ivana ns

    18.08.2013 13:39
    Moje iskustvo, prosle godine
    Moju bebu sam iz Betanije iznela sa oba zatvorena oka puna gnoja. Kada sam ih pitala kako je doslo do toga, odgovor je bio da to nije nista, da mu se ciste okice, i da ce proci za nekoliko dana.. Kako je i posle deset dana situacija bila ista,izvadila sam mu bris oka. Utvrdjeno je da ima Citro bakteriju. Nas pedijatar mi je rekao da ta bakterija obitava u debelom crevu. Neko je isao u toalet, nije oprao ruke, a u kontaktu je sa tek rodjenim bebama.Tek posle mesec dana terapije smo se izborili sa bakterijom. Toliko o Betaniji i higijeni.
  • Maza

    17.08.2013 23:26
    pitanjeza KM
    Sta si ti tako zabrinut za zdravlje uradio povodom slucajeva koje opisujes?

    Da li si pozvao nekog nadleznog u Betaniji da ga upozoris, da ti je sestra sa drugaricama eto malo pripita dosla na posao, i da eto malo pjane moraju da se bakcu sa tamo nekim trudnicama i decom?

    Kako te bre nije sramota?
  • Maza

    17.08.2013 23:26
    za KM pitanje
    Sta si ti tako zabrinut za zdravlje uradio povodom slucajeva koje opisujes?

    Da li si pozvao nekog nadleznog u Betaniji da ga upozoris, da ti je sestra sa drugaricama eto malo pripita dosla na posao, i da eto malo pjane moraju da se bakcu sa tamo nekim trudnicama i decom?

    Kako te bre nije sramota?
  • Maza

    17.08.2013 23:19
    ..
    Pre dve godine sam se porodila u Betaniji.
    Naslusala sam se svega i svacega, a od toga nije bilo nicega.
    Za one koji ne znaju, a tice se higijene pre porodjaja
    Pre nego se ode na porodjaj, u Betaniji se radi klisitr, i brijanje.
    nakon toga porodilja odlazi u prostoriju gde postoje dva tusa, i gde se tusira, obavlja nuzdu.
    Dalje ide porodjaj.
    Moje iskustvo sa Betanjom je odlicno! Sestrama koje rade tamo, narocito na IN treba odati priznanje. Devojke su svakih sat vremena, ako ne i cesce ulazile, brisale pod,merile temperaturu, proveravale infuziju... Tako da te rpicekako je strokavo, ovako ili onako ne piju vodu!
  • KM

    16.08.2013 19:34
    osoblje?
    Kažete nemojte kriviti osoblje?Znam ih dosta iz betanije, sestra mi radi tamo i nekoliko akušerskih sestara su njene dobre drugarice.Nije se samo jednom zadesilo da "zaginemo"u gradu odakle idu u prvu smenu koja je čini mi se od 6.Usput u trku piju kafu za poneti i trpaju gomilu orbita da se kao ne oseti odakle dolaze.Mislim meni su te devojke drage al one nisu realno u stanju da pomažu trudnicama posle pijančenja!Ovo je samo jedan od primera a znam ih dosta!
  • LOL

    16.08.2013 19:30
    UŽAS!
    Kako samo ima zlobnih komentara, prosto ne mogu da verujem.Shvatam da zaista ima svakakvih žena,svega sam se i ja nagledala u Betaniji.Ima žena koje ne odu ni na jedan pregled u toku trudnoće a kamoli da urade sve obavezne testove i briseve počev od cervikalnog brisa pre samog porođaja, krvne slike, mokraće, test na hepatitis ,test na sidu itd.Al nisu uvek majke te koje su krive ja sam recimo imala porođaj malo pre termina , dan pre sam taman dobila sve rezultate od ginekologa koji su bili savršeno uredni.Porođaj je bio jako težak, iskomplikovao se i moja beba je jedva preživela lekarsku grešku.Jedva sam došla od šoka sebi kada su mi drugi dan saopštili da bebac ima jako povišen CRP koji inače služi kao indikator za jake bakteriske upale kao i sepsu i radi se rutinski odmah nakon porođaja.Lekar koji mi je saopštio je našao za shodno da se izdere na mene kao životinja o tome kako je nevodim računa o svojoj higijeni kada sam ga pitala kako se beba inficirala.Sva u suzama izvadila sam svoje nalaze od predhodnog dana i dala mu u ruke na šta je on zaćutao spustio pogled i pobegao iz sobe.Moja beba je dobijala jake antibiotike punih 10 dana samo zato što je neko inficirao prilikom porođaja.P.s moj bebac je nosio isključivo pampers i nije dobio nikada nikakvu urinarnu infekciju tako da ljudi manite se glupih izjava koje su u rangu one odvale od pre desetak godina da se od tampona dobija hlamidija!
  • gaga

    16.08.2013 18:25
    jamajka
    Jedan slucaj je resen, jer je pacijentkinja pred punom cekaonicom odbila da ostane u bolnici i na svoju ruku otisla da proslavi Novu godinu.
    Za ostale slucajeve znam da su ispali kao statistika, jer su bebe umrle u bolnici, a kao na 200 zena ide jedna smrt bebe i u razvijenim zemljama.
  • jamajka

    16.08.2013 17:11
    eserihije je bilo...
    ...i bice je svugde, i u bolnicama i kod kuce...Nego, sta bi sa onih pet beba koje su u roku od godinu dana umrle u Betaniji? Zbog cega se o tome cuti? Svi su obecavali istragu i nikada nista, svi podmazali gde treba i tu je prici kraj...pitajte Ministarstvo sta je sa istragama o sirotim bebama i ko je kriv i odgovoran?
  • Pera

    16.08.2013 15:38
    Ako su mame smrdljive i prljave neka im pruze mogucnost da se okupaju pre porodjaja kao i dezinfikuju ih kao i pre svake operacije.
    Sto ne uzmu bris kad odvedu trudnicu na pododjaj pa nek laboratorija kaze kakvo je stanje bilo tokom porodjaja.
    Mislim da im to bas ne odgovara, nesto se tu mulja iza brega
  • brat Grim

    16.08.2013 15:24
    bilo jednom...
    Nekada davno u skrovitoj Kineskoj provinciji, u koju ljudska noga nije krocila, okupljale su se najvrednije svilene bube iz cele Kine i pravile najfiniju svilu na svetu. Svake prestupne godine sareni leptirici su dolazili po nju i odnosili su je na predivna cvetna polja gde su male pufnaste zeke od nje tkale najfinije pelene. Leptirici su ih zatim odnosili u sume gde su ih bambiji prali u potocima od vilinskih suza. Kada bi izasao pun mesec mali jednorozi bi ih kacili o borovo drvece kako bi se osusile i upile mesecev sjaj. Kada bi izaslo sunce po njih bi dolazile rode koje bi ih nosile mamama zajedno sa bebama. A onda se pojavio zli carobnjak i izmislio pampers. Ali ne brinite, vratice se rode.
  • veca

    16.08.2013 15:09
    sigurno
    Po komentarima se vidi koliko je ljudima dozlogrdilo da trpe bahatost nekih ljudi tamo, tako da im vise nije ni vazno da li prica istinita ili ne.
    Naravno, nikoga sem njih nije briga. Naci ce na kraju nekog golju od doktora, sve mu pripisati i ocekivati da narod bude zadovoljan resenjem. Ali, vec je i iz aviona vidljivo ko je tu nafatiran, a ko ne. To je jedina prepreka.
  • Mila

    16.08.2013 14:39
    eh eh, kada bi pticice iz Betanije progovorile.. ne bi vam bilo dobro od toga u kakvom "stanju" dolaze brojne mame. Sto samo na pregled, sto na porodjaj.
    Reci cu samo, u zivotu postoje mnogo vaznije i elementarnije stvari od toga kako nalakirati nokte, namazati usta, naneti parfem i obuci nesto brendirano...
  • Nebojša

    16.08.2013 13:52
    Samo se vi kupajte redovno...
    Dosta više traženja krivaca za sopstvene propuste... Navike koje žene donose od kuće, kao što su : nekupanje, nepranje zuba,neredovno presvlačenje, su glavni uzroci takvih slučajeva, a ne betanija. Žena mi je bila u Betaniji prošle nedelje,kaže da postoji kupatilo na svake četiri porodilje, da su higijenski uslovi na pristojom nivou, da je hrana solidna... Ušlo nam je u krv još od 90-tih da su nam drugi krivi za sve, a ustvari je lenjost, nebriga i "vaspitanje" poneseno iz kuće uzrok većine problema...
  • pera

    16.08.2013 12:15
    Zasto se ovo samo u Betaniji desava ?
    Da li se jedino zene koje se u Betaniji poradjaju ne kupaju pa zaraze svoje dete ?
  • baka

    16.08.2013 12:04
    Dokle vise napadati Betaniju?Za sve vam je ona kriva. Ne mislim da u toj Betaniji sve stima, u dlaku ali pogledajte te mlade porodilje. U kolicima,sa bebama od mesec dana, sede u letnjim baštama kafića, bebe brišu vlažnim maramicama, kupaju ih svaka tri dana ( nove metode odgajanja beba to preporučuju), hrane ih hranom iz teglice i za sve im kriva Betanija.Dajte, saberite se. U kratku šetnju izvedite bebu, operite joj guzu mlakom vodom i bebi sapunom, kad god se ukaki a posle večernjeg kupanja i hranjenja, beba u 20 h u krevet. Tako sam ja i moje drugarice odgajale decu i nismo krivile Betaniju za svaku bolest naše dece.
  • 16.08.2013 11:36
    @dada- da dete nema konjuktivitis treba leciti p* pre porodjaja i voditi zdrav seksualni zivot. Mame danas uglavnom nemaju pojma niocemu, pitanje je ta vasa ista higijena u toj vasoj istoj kuci. Pola zena ne pere ruke kada izlaze iz wc u kaficu pa zar imate drugacije navike kod kuce! Ne gurajte svasta tamo gde mu nije mesto.
  • Jelena Zelena

    16.08.2013 10:57
    Sa lica mesta
    Mislim da se sada preteruje sa optuzbama. U pitanju je i veliko neznanje iz biologije i hemije. Kada se neko zarazi bakterijom, potrebni su sati da bi se ta zaraza i ispoljila, a ne nedelje, meseci... Drugo, naravno da je dobro sto se vise ne koriste vlazne maramice pune kancerogenih hemikalija. Bebu treba prati vodom i sapunom, a ne brisati hemikalijama. Hemijsko-farmaceutski i marketinski lobi ce unistiti covecanstvo. Vi se trujete, jer oni su vam na slatkoreciv nacin rekli da bas to morate da imate, a oni vam se smeju u lice, ostvaruju profit i vode zdrav zivot bez istih tih proizvoda. Nedavno su objavili da se u predgradju Londona napravio cep od 16 tona u kanalizaciji od bebi maramica. A gde su tek papirno-plasticne pelene i ostali nepotrebni kozmeticki zagadjivaci i ljudskih tela i zivotne sredine
  • ns

    16.08.2013 10:51
    ovo uopšte nije novo za betaniju, supruga moja iako ima već dve godine kako je s njima imala posla i dalje joj se vraća ista boljka iako ju je više puta lečila i zalečivala a pokupila je u istoj toj betaniji i svojim očima videla kako bez rukavica sa istim istrumentom više žena biva tretirano, a uredno su tražili da im se plati i za anesteziju i za porođaj i nisu imali obraza da ne uzmu kad su videli kakva su sr*nja napravili i sa njom i sa detetom, nadam se da postoji kosmička ravnoteža i da će im se sve samo istom merom vratiti dovoljno je da žive kao u paklu, bagra korumpirana!!!
  • Pacijent

    16.08.2013 10:47
    Svasta
    Ja sam rodila dvoje dece u staroj betaniji.Nikad nisu bili zarazeni nicim,ali ja sam koristila pamucne pelene koje su se iskuvavale i peglale.Sada pampers cim se rodi i vlazne maramice.pa nije ni cudo sto imamo jako puno bolesne dece i mladh.Sto su skuplje sve su otrovnije.Mladim majkama je sad tesko da peru i peglaju pelene verujte da su zdravije.
  • 16.08.2013 10:32
    Pa dobro, dokle ce lekari biti krivi za sve! Ko se iole razume u med videce da iz napisanog teksta mame nemaju pojma o tome kako se sta dobija a da pljuju znaju. Nije fer.
  • @Anonimus - @posle klonje

    16.08.2013 10:08
    Poenta je da doktorka tvrdi da je njeno osoblje bezgrešno, što svi znamo da nije tačno. Dakle, ako već tvdimo da se ešerihija prenosi prljavim rukama ne kožemo da kažemo da je medicinsko osoblje isključeno iz toga.
  • Dada

    16.08.2013 10:04
    Bebe
    Da od čega je moje dete dobilo KONJUKTIVITIS i to se dugo vraćalo i vraćalo.Slepljene mu okice bile od krmelja to je počelo još u BETANIJI,od prljavih ruku.
  • Za ove

    16.08.2013 09:53
    koji doktorki drze predavanje
    a svoje znanje pokupe u casopisima ili na internetu! Trebalo bi malo bolje poznavati mikrobiologiju u ovom slucaju bakteriologiju, epidemiologiju, etiologiju, kl.sliku oboljenja... da bi mogli da prozivate dr. Znate, kada se nesto dogodi nasem lucetu, svi su drugi krivi jedino smo mi postupali ispravno! Koji je period inkubacije za E. Coli? I kako je moguce da bebice sa inace oslabljenim imunoloskim sistemom razvijaju klinicku sliku infekcije nakon nekoliko nedelja od izlaska iz porodilista i da za to, optuzujete uslove/osoblje na klinici? Pre ce ipak biti da je u Vasoj proceduri oko malisana bilo propusta. Pomenute posete su se odnosile na posete u kucnim uslovima a ne klinickim.
    itd.. Samo nemojte biti nerealni. A da se greske dogadjaju i na Betaniji, dogadjaju se. U ovim slucajevima, ipak, bojim se da nije opravdan atak.
  • nan

    16.08.2013 09:48
    korupcija
    Sta se cudite, kad su neki od tih sto uzimaju mito, ili traze, vec pravi krimosi, zelenasi, i jos svasta... To je javna tajna, ali ocigledno su namirili nekoga vaznog, na ovaj ili onaj nacin, kad niko ne postavlja pitanje, a to vec toliko traje.
  • Steva-NS

    16.08.2013 09:39
    Nerešeni ekscesi u Betaniji,dovode do međusobnog nepoverenja.Svako se ukopao u svoj rov i brani svoju poziciju.Tako je,tako će biti,odgovornom za stanje ni život nije bitan.Šta uopšte očekivati,u ovoj zemlji čuda/višta/.
  • Predrag

    16.08.2013 09:33
    Vreme da se ucini nesto s Bertanijom
    Samo cu skrenuti paznju na 500 eura koliko kosta carski rez i citav sistemobezbedjivanja laznih nalaza koji ukazuju na potrbu za tom intervencijom u kojoj ucestvuje niz doktora iz raznih oblasti...a onda postaviti pitanje za koji k.. placamo zdravstveno i jos gore zasto oni primaju plate tamo kad mogu lepo da zive od love koju uzimaju za intervencije i to ne toliko tajno....pa dokaze za tu vrstu korupcije je lako prikupiti u roku od nedelju dana...medjutim to i nije lako izgleda agenciji protiv korupcije jer ih namazu i nafiluju sa ko zna koliko kinte ....ali u svakom slucaju krajnje vreme je da se zastite zivoti i beba i trudnica.U ovako pasivnom drustvu sve je moguce dok je moguce kad prestane to bit postaje kriminalll.
  • mina

    16.08.2013 09:24
    AMAN, VISE!
    Cinjenica je i da neki vidjeni ginekolozi grada Novog Sada ne rade briseve zenama u trudnoci, niti ih uopste pregledaju, jer to zenama smeta. Cesto zene zapate nesto na grlicu upravo zbog te nebrige, a za infekcije da ne govorimo.
    I tu je krivica lekara koji ne radi kompletan pregled, vec cinculira. A i zena koje se s tim sloze da bi bile fine.
    neka kazu ko im je vodio trudnocu, i odmah cemo znati resenje!
  • 16.08.2013 09:20
    @posle klonje
    Vi sto pisete dr Ljiljani Dobric - posle klonje...da li ukucani i porodilja posle klonje peru ruke??? Nekoliko nedelja posle porodjaja. A najcesce bakterije bebe dobiju od pelena za jednokratnu upotrebu da ne pominjem brend, posto im niko nista ne moze...
  • mama

    16.08.2013 09:18
    ?

    Da je pokrajnska vlast uložila bar malo malo koliko u Urgentni možda bi buduće mame mogle mirno otići na porođaj. Koliko godina beograđani skupljaju i ulažu u Tiršovu pa nikad kraja. Bolje bi bilo da se na nivou pokrajne uradi nešto po pitanju Betanije ,obrazovanja kadra i mama, pa tek onda traže kivca na ne moguće uslove u kojima oni rade a mi donosimo decu na svet.Pa sad kakvi god budu komentari budimo svesni i činjenica . Da pritom da dodam ne mogu da odolim dr. u predšolkom u Zmaj Ognjena Vuka je ludilo od ne kulture ne zaslužuje beli mantil sa ili bez diplome,naročito neka dr ili šta li je već koja je radila u sredu 14.08 popodne na žalost od količine neljubaznosti,arogancije ne znam ni ko je ni šta je da bi joj navela ime
  • Dejan

    16.08.2013 09:02
    A 150eur
    E mame,mame... mora da niste dale po 150eurića... onda bi vas bolje gledali...
  • 16.08.2013 08:49
    @Jelena - AMAN, VIŠE!
    U pravu ste, ali niste u pravu... Prvi put sam u porodilište otišla užasnuta pričama koje sam čula i sve je bilo u savršenom redu. Drugi put, krenem opušteno i sve super očekujem, a dobijem sepsu. To vam je lutrija u Betaniji.
  • 16.08.2013 08:45
    Bebe su dobile bakteriju nekoliko nedelja po izlasku iz porodilista. Molim sve da se prvo informisu o eserihiji i nacinu prenosa bekterija pa tek onda pozovu novinare. A mozda su Vam bebe dobile bakterije iz svercovanih fals, maramica?
    Znam da je briga za dete najveca, ali svuda u svetu se bebe ne kupaju i ne brisu vlaznim maramicama da bi se sto duze zadrzao sirasti maz, koji stiti bebu...
  • boki

    16.08.2013 08:34
    bet
    kazu da su bebe dobile bakterije od onih koji dolaze da ih vide to apsolutno nije tacno posto obezbedjenje neda da se deca posecuju izuzev kroz prozor.
  • 16.08.2013 08:25
    @dr Ljiljana Dobrić
    Lagite malo, doktorka. Kažite celu istinu, nemojte brukati profesiju. 'Ajde, sada budite dobra doktorka i recite narodu, kako se još, pored navedenih stavki, prenosi ešerihija. Evo male pomoći ukoliko ste zaboravili: ako se posle "klonje" neadekvatno operu ruke, iliti ako se samo malo "plaknu". Nema izgovora za medicinsko osoblje koje samo provuče ruke kroz vodu. Ne kažem da je tako bilo, ali narod ima pravo da zna kompletnu priču, a nadležni nek utvrđuju istinu.
  • Jelena

    16.08.2013 08:24
    AMAN, VIŠE!
    DOSTA, BRE, VIŠE, PLJUVAČINE A CONTO MEDICINSKIH SESTARA! Ja sam medicinska sestra dvadeset godina. Kada god se zapodene nekakva sumnjiva priča, ne izostavlja se mogućnost da smo upravo mi krive! Drage mame, sadašnje - buduće, dvoje dece sam rodila. Sa starijim detetom ležala sam u prastarom krilu Betanije u kojem je svakoga časa pretila opasnost da se sruši deo zida ili plafona. U kupatilu obična zelena tkanina skupljena od pranja jedva da pokrije torzo. na pojedinim mestima vlaga je probijala zidove... sve, samo nije bilo nehigijene. Spremačice su "lizale" podove i talete. Sa mlađim detetom sam ležala u novom, namincanom delu Betanije. Porodila se u takođe više nego namincanom porođajnom bloku. Odeljenje za porodilje, odavno zagazilo u 21. vek. Higijena više nego na nivou. Takođe, kroz svoju dvodecenijsku praksu susretala sam se sa pojedinačnim slučajevima mama čije su bebe "pokupile" infekcije, po tvrdnji istih tih majki u toj istoj Betaniji. Samo je jedna stvar bila ista kod svih njih... ni jedna majka na postavljeno pitanje lekara da li su u toku tih devet meseci ili makar pred porođaj radile nekakav bris, nisu mogle da daju potrdan odgovor! Oprostite na mojoj surovoj iskrenosti, ali... nije tajna da smo jedna od prljavijih nacija, nemamo kulturu redovnog održavanja lične higijene(tome svedoči vreme provedeno u radu sa ljudima, vožnja gradskim prevozom...), ne zaboravite koji je najprljaviji organ, a posebno ne zaboravite kako bebe dolaze na svet tj. kroz šta prolaze. ne kažem da ne postoje falinke i na drugoj strani, ali više mi se povraća od ovog višemesečnog pljuvanja po mestu u kome svakodnevno počinju novi životi. Prijatan dan!
  • 16.08.2013 08:16
    na žalost...
    ništa novo. I moja beba je pre 9 godina isto bila zaražena eširihijom. Pokazalo se vrlo brzo po izlasku iz Betanije. Niko ništa zvanično nije rekao, ali su dvi lekari koji lečili bebu nezvanično rekli da je to iz porodilišta.
  • VK

    16.08.2013 08:09
    ...
    Kad se neki problem vezan za betaniju rešio? Da li je neko odgovarao pred sudom? Dobio otkaz? Bilo šta? Ima li tamo nekog ko zna da radi svoj posao? Sve se samo zataškava!!!
  • ana

    16.08.2013 08:06
    Moj sin je takodje pio jake antibiotike ,imao je jaku upalu besike ,visoku temperaturu,a da ne pricam da je imao problema sa ocima u vidu gnoja,lekari su rekli kad smo bili da skoro svaka beba ima to i da su krivi ovi u Betaniji...pa sad...a takodje ,raspitajte se o stetnosti pampersa koji izaziva eserihiju,samo to niko ne prica jer je jak brend,a bebe svakako koriste pampers od rodjenja ,cim smo presli na drugog proizvodjaca,klinac nije vise imao problema.
  • crni

    16.08.2013 08:04
    Kad bi se lagali
    Jadni mi sa ovakvim porodilistem!
    Umesto da kazu ispitacemo, kontrolisacemo
    pa cemo videti oni odmah odbacuju sve optuzbe .
    Oni su uvek bezgresni ,naravno cast izuzecima i strucnjacima koji su u manjini tamo i verovatno moraju svasta da gutaju .
  • mimi

    16.08.2013 07:56
    moguce
    Skoro je zena dobila sepsu posle carskog reza. To je isto od dobrih uslova...
  • komentar

    16.08.2013 07:51
    ...
    A, sta kaze gosn upravnik na to?
    Ili nema vremena od ugovaranja porodjaja...
  • Maki021

    16.08.2013 07:33
    U Betaniji uvek svi savršeni.......
  • 16.08.2013 07:31
    Ma daj, uvek su drugi krivi za nemar medecinskog osoblja

    kau da su medecinske sestre bile na pregledu i sve su zdrave

    koliko je vremena proslo od zadnjeg pregleda

    zr ne postoji mogucnost da se neko od zdravstvenih radnika razboleo od eserihijom koli izmedju dva zdravstvena pregleda
  • Dacha

    16.08.2013 07:23
    Svašta bi mogli pričati o osoblju u Betaniji, ali nemojte preterivati sada .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna